Full fart inför hösten med många nya DQC:are

Efterfrågan på våra kompetenta konsulter är fortsatt stor och för att möta våra kunders behov ligger vi kontinuerligt steget före och expanderar vår verksamhet.

Vi välkomnar nu ett härligt gäng som börjat, eller snart börjar, på DQC inom olika områden och roller för spännande uppdrag i både Stockholm och Göteborg:

• Eva Leinemar
  • Akash Sharma
  • Annelie Skoglund
  • Martin Segelfeldt
  • Aref Halmstrand
  • Baselius Halef
  • Henrik Englund
  • C.H Braw
  • Jonas Aronsson
  • Ariel Johansson
  • Ahmed Al-Habobi
  • Tor Raswill
  • Simon Isoaho

Jonas Andersson, VD på DQC, säger:
– Vi har haft ett fantastiskt högt tryck hittills under året och vi ser att hösten kommer att ge oss ännu fler möjligheter och uppdrag, så vi är både glada och tacksamma för att nya DQC:are väljer att söka sig till oss.

Vill du också bli DQC:are och hjälpa företag och organisationer att jobba smartare och enklare med Office 365 och SharePoint – klicka vidare till www.thisisdqc.se och kontakta oss idag!

För ytterligare information kontakta:
Lennart Overby, Rekryteringsansvarig och Konsultchef på DQC
Tel: +46 70 777 93 50 eller e-post: lennart.overby@dqc.se

För mer information om DQC, följ oss på

DQC är en certifierad Microsoft Gold-partner som levererat värdeskapande samarbetslösningar inom Office 365 och SharePoint sedan 2007. Med hjälp av team och samarbete når vi uppsatta mål samt förväntade resultat i er verksamhet. Vårt heltäckande erbjudande inom samarbetslösningar omfattar allt från strategisk rådgivning till projektgenomförande och förvaltning.