Euroscreen ® hemmabioduk för Cancerfondens Rosa Auktion, utropspris 1 kr!

Oktober är den rosa månaden och likväl privatpersoner som företag kan ställa upp och bidra till insamlingen till förmån för Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj. Euroscreen® vill dra sitt strå till stacken genom att skänka en rykande het Linea Tab Tension till RixFM:s Rosa Auktion! Lägg dit bud på denna hemmabioduk, eller hitta någon annan "rosa" produkt att buda på, och bli en vinnare du också!

Linea Tab Tension är en elektrisk projektorduk för den entusiastiske hemmabioanvändaren då spänning­­­­sfunktionen Tab Tension gör att duken kan få den absolut slätaste projiceringsytan år efter år. Förutsättningarna för en perfekt hemmabio är de bästa någonsin! Linea Tab Tension är också det mest optimala komplementet till Short Throw-projektorer, därför är detta även ett ypperligt tillfälle för företag med konferensmiljö att buda hem en kvalitetsduk för den senaste presentationstekniken.

Linea Tab Tension har en matt vit aluminiumkassett, med flexibelt vitt dukmaterial, och widescreen (16:9) bildformat. Kassetten passar både för vägg- och takmontering. Projektorduken levereras med en IR fjärrkontroll för enkel hantering, samt 3 m kabel.

Total dukhöjd: 195 cm

Bildyta (B x H): 290 x 163 cm

Totalt värde: 23 775 kr

Bjurab Sweden AB vill gärna kunna bidra till att Cancerfondens Rosa Bandet-insamling blir en lika stor succé som tidigare år och skänker därför en produkt som har högt åtråhetsfaktor hos det svenska folket. Vår förhoppning är självklart att budandet blir både högt och intensivt, samt att den lycklige ägaren i slutändan känner sig som en vinnare i dubbel bemärkelse!

Bjurab Sweden AB finns i Halmstad sedan dryga 25 år tillbaka. Där sker produktionen av svensktillverkade projektordukar, samt tillhörande AV utrustning, som sedan exporteras ut i Sverige och övriga världen. Varumärket Euroscreen® är kärnan i produktionen och står för svensk stilfull design, kundanpassning och hög kvalitet. www.bjurab.se

• filmduk
  • projektorduk