DreamProperties introducerade nya projekt i Spanien och i Portugal

Under lördagseftermiddagens event presenterade DreamProperties nya investeringsmöjligheter i Costa del Sol i Spanien och Algarve i Portugal. Eventet är DreamProperties andra och hölls på Ullna Golfklubb vid Åkersberga i Stockholm. DreamProperties VD Roja Jamil presenterade fyra projekt, 3 i Spanien och ett i Portugal.

– För oss är det viktigt att ta fram projekt som matchar den svenska standarden men också är lönsam för våra kunder. Med hjälp av gediget erfarna medarbetare har vi möjligheten att kunna göra det, säger Roja Jamil.

Spanien har under de senaste åren blivit ett allt mer attraktivt land att köpa fastigheter i. Under det senaste året har 53.000 bostäder sålts till utlänningar och majoriteten av dessa är till Skandinaver. Vår spanska medarbetare Audrey Rybaka spår en fortsatt lönsam ökning på den spanska bostadsmarknaden.

– Den spanska bostadsmarknaden har ökat stadigt de senaste åren och kommer att fortsätta öka, många som säljer sina bostäder går i markant vinst, säger Audrey Rybaka.

DreamProperties är en internationell fastighetsbyrå som erbjuder möjligheten att investera i attraktiva områden runt om i världen. Genom att jobba direkt med fastighetsutvecklare i respektive land kan vi erbjuda lägre kostnader. Företaget grundades efter att vår VD Roja Jamil har hjälpt många vänner och bekanta med rätt investeringar i flera år och nu vill vi dela våra resurser med andra. Vi har lagt märke till att det är väldigt många svenskar som inte äger en bostad utomlands men gärna vill göra det. Processen har ofta verkat krånglig och därför har många valt att avstå. Vi på DreamProperties hjälper inte bara till med att köpa fastighet, vi hjälper även till med uthyrningsprocessen så att våra kunder kan få högst avkastning på deras investering. Vår ambition är att leverera upp till era önskemål och med hjälp av vårt breda kontaktnätverk har vi möjligheten att leverera projekt till bra priser.

För mer information, kontakta gärna:

Roja Abdulla Jamil +46 (0) 73 663 79 70

roja@dremaproperties.se

• Stockholm

Dreamproperties är en internationell fastighetsbyrå som erbjuder lönsamma investeringar i attraktiva områden. Med hjälp av vårt starka kontaktnätverk kan vi se till att erbjuda bra projekt till konkurrenskraftiga priser. Vi hjälper dig genom hela processen.

Roja Abdulla Jamil

Presskontakt VD 0736637970