Digitalisering i fokus på Norges største industrimesse 2017

Den 20-21 september lanseres Advanced Engineering i Oslo. En messe der digitalisering av Norsk industri står i sentrum og samler hele bransjen for å møtes, inspireres og tilsammen ta Norsk industri til neste nivå.

Fremtiden er nærmere enn vi tror, og den industrielle revolusjonen skaper uendelige muligheter for Norges utvikling og økonomi.

Nå åpner vi endelig registreringen til messen som tilbyr et høyaktuelt konferanseprogram og en hall fylt med innovasjoner samt tekniske løsninger fra de over 100 utstillerne på plass.

” Alle seminarer, aktiviteter og opplevelser er helt kostnadsfritt for besøkeren. Det eneste man behøver å gjøre er å registrere seg via vår hjemmeside sier Lina Schewenius Lund, prosjektleder for møteplassen.

For den som søker inspirasjon, utvikling og nye innfallsvinkler i sitt arbeid samler Easyfairs noen av bransjens viktigste profiler og inspiratorer. For den litt mer vågale tilbyr vi også muligheten til å digitalisere seg selv ved micro-chip implantat på messen.

«Møteplassen tilbyr noe for alle, og vi håper at besøkerne legger ett par timer for å oppdage den seneste teknologien på markedet samt innblikk i hva fremtiden har å by på, avslutter Lina».

For ytterligere informasjon om messen, kontakt:
Prosjektleder Lina Schewenius Lund, +46 (0)31-89 41 39, lina.lund@easyfairs.com Eller: Salgsansvarlig Trym Fagerhaug, +47 22 99 60 11, trym.fagerhaug@easyfairs.com

Les mere på: www.advancedengineeringno.com

Om Easyfairs Gjennom Easyfairs organiserer konsernet i dag 200 arrangementer i 19 land (Algerie, Belgia, Canada, Danmark, De forente arabiske emirater, Finland, Frankrike, Nederland, Norge, Portugal, Russland, Singapore, Spania, Storbritannia, Sveits, Sverige, Tyskland og Østerrike).

I konsernets nordiske region inngår varemerker som Apotek & Egenvård, BostadsrättsMässan, Butikkleverandør, Byggmässan Syd, Caravan Stockholm, Comic Con, e-Commerce, Eiendomsmessen, Elmässan, Ekobygg, Ekonomi & Företag, Empack, Fastighetsmässan, Fastfood & Café, ICTexpo, Microsoft TechDays, MVTe, Möten & Events, Økobygg, Promotionmässan, Restaurangexpo, SETT, Shop Nordic, Sign & Print, Sportfiskemässan, Talous og VVS-mässan Syd.

Du finner mer informasjon på nettsiden vår www.easyfairs.com