The Tech Gala -Embedded Conference Scandinavia

Upptäck Magin och Teknologin på The Tech Gala i Stockholm!

Den 10 april kommer mässorna Advanced Engineering och Elektronikmässan att sammanstråla med den prestigefyllda konferensen Embedded Conference Scandinavia för att skapa den ultimata nätverksträffen – The Tech Gala. Detta evenemang kommer att äga rum på det anrika Sergels Hub i Stockholm och lovar en oförglömlig kväll fylld med teknologisk innovation, underhållning och möjligheten att nätverka med branschens ledande experter. Biljett till Embedded Conference Scandinavia gäller som inträde till The Tech Gala.

Höjdpunkter på The Tech Gala:

• Trerätters middag och dryckespaket

Biljetten inkluderar en exklusiv trerätters middag och dryckespaket, vilket ger deltagarna en smakfull upplevelse samtidigt som de diskuterar och knyter värdefulla kontakter.

• Al Pitcher

Få en energiboost med komikern Al Pitcher. Hans föreläsning tar oss med på en rolig resa genom de små vardagssituationerna och utmaningarna som vi alla kan relatera till, och lovar att skapa skratt och igenkänning.

• Nätverkande och Idéutbyte

Möt och utbyt idéer med ledande personligheter och experter inom teknologibranschen. The Tech Gala ger en unik möjlighet att skapa nya kontakter och stärka befintliga relationer.

• Sergels Hub

The Tech Gala äger rum på det prestigefyllda Sergels Hub i Stockholm, vilket ger en unik och elegant inramning för denna teknologiska nätverksträff.

The Tech Gala ingår i biljetten till konferensen Embedded Conference Scandinavia.

Under den 10-11 April äger Embedded Conference Scandinavia 2024 rum på Kistamässan, Stockholm. Konferensen täcker ett brett spektrum av teman inom den snabbt växande teknikindustrin. Allt ifrån inbyggda system, Internet of Things (IoT), artificiell intelligens, cybersäkerhet, radioteknik, kraftteknik, batteriteknik och mycket mer. Embedded Conference Scandinavia strävar efter att ge en omfattande översikt över de senaste trenderna som formar branschen.

Som deltagare får man konkreta insikter och färdigheter. Oavsett erfarenhetsnivå inom branschen erbjuds interaktiva sessioner och en unik möjlighet att fördjupa sig i de senaste verktygen, teknikerna och metoderna för utveckling av inbyggda system.

För att besöka Embedded Conference se nedan:

Besök hemsidan för respektive mässa för mer information:

www.advancedengineeringsthlm.s... / www.elektronikmassansthlm.se

Kontakta:
Malin Kjällström, Projektledare
Malin.Kjallstrom@easyfairs.com

Easyfairs organiserar och genomför event som ger professionella aktörer möjlighet att tillsammans blicka in i framtiden.

Vi arrangerar i dag över 200 event i 14 länder (Algeriet, Belgien, Danmark, Finland, Frankrike, Italien, Nederländerna, Norge, Portugal, Schweiz, Spanien, Storbritannien, Sverige och Tyskland) och driver åtta mässanläggningar i Belgien, Nederländerna och Sverige (Antwerpen, Gent, Mechelen-Bryssel Nord, Namur, Gorinchem, Hardenberg, Malmö och Stockholm).

Vår målsättning och det vi brinner för är att ”easifiera” livet för våra kunder och öka ROI:n både finansiellt och tidsmässigt genom en heltäckande strategi, avancerad teknik och kundorienterade upplägg. Våra digitala lösningar och system erbjuder unika möjligheter till effektivt nätverkande och affärsmöjligheter året runt.

Easyfairs Group har 800 engagerade medarbetare, utnyttjar de bästa marknadsförings- och IT-verktygen och utvecklar varumärken som möter våra intressenters behov.

För femte året i rad tilldelade Deloitte Easyfairs status som ”Best Managed Company”, 2023.

Easyfairs är rankad som nummer 11 av världens främsta mässarrangörer enligt STAX årliga ranking

Besök framtiden med Easyfairs och läs vidare på www.easyfairs.com.

För ytterligare information, kontakta:

Anne Lafère

Group CEO