EET Europarts presenterar: Renewed laptop-tangentbord från MicroSpareparts.

EET Europarts presenterar: Renewed laptop-tangentbord från MicroSpareparts.

Både du och miljön tjänar på renewed laptop-tangentbord från MicroSpareparts!

Nu kan MicroSpareparts erbjuda ett komplett sortiment av renewed (återvunna) laptop-tangentbord.

När du köper ett tangentbord från MicroSpareparts får du ett tangentbord med en nytryckt och förnyad yta. Den nya ytan har genomgått en toppmodern tangentbordsrenovering. Denna process omfattar en komplett rengöring och testprocess.Tangentborden ser helt nya ut och är alla fullt testade med 12 månaders fabriksgaranti.

MicroSpareparts är stolta att kunna erbjuda återvunna original-tangentbord som både du och miljön får glädje av.

MicroSpareparts tangentbord finns med följande språk:
Arabic/Egypt/Marocco, Belgian, Czech, Danish, Dutch, French, German/Austrian, Italian, Norwegian, Polish, Portuguese, Russian, Slovakian, Spanish, Swedish/Finnish, Swiss och UK.

Ett par exempel ur sortimentet:

Varunr: MSPK42T50010 Tangentbord SWEDISH/FINNISH

Likvärdigt med: FRU39T0982, FRU39T7142, FRU39T7202, 42T3167, FRU42T3167, FRU42T3233, FRU42T3297, FRU42T3961, FRU42T4026, FRU42T4090
Kompatibelt med: IBM ThinkPad T60 1951-xxx, IBM ThinkPad T500 2055-xxx, IBM ThinkPad T61 6466-xxx, IBM ThinkPad T60 2007-xxx, Lenovo 3000 C200 Series 8922-xxx och många fler…

Varunr: MSPK42TX6010
Tangentbord SWEDISH/FINNISH

Likvärdigt med: FRU39T7269, FRU42T3074, FRU42T3471, FRU42T3535
Kompatibelt med: IBM ThinkPad X60, IBM ThinkPad X60s, IBM ThinkPad X61, IBM ThinkPad X61s

Besök vår hemsida för att se ett komplett sortiment från MicroSpareparts.

Använd den prisbelönta ProduktGuiden för att enkelt hitta det tangentbord som du behöver.

MicroSpareparts ingår i MicroUpgrade-familjen som är EET Europarts egna varumärke.

EET Europarts är en fokuserad distributör med inriktning på lagring, minne, konsumentelektronik, komponenter, tillbehör, övervakning och reservdelar. Vi har mer än 300.000 olika artiklar tillgängliga.

EET Europarts representerar ett brett spektrum av ledande tillverkare inklusive HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Axis, Cisco, Synology, QNAP, Mobotix, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Sling Media, Sweex, Toshiba, MicroBattery, MicroMemory , MicroLamp, mikrolagring, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, IOGEAR, Garmin, Jawbone, Kensington och många andra. För mer information besök www.eeteuroparts.com