EET Security presenterar: Det är inte bara en VMS-programvara bland andra. Det är XProtect.

Milestone Systems är en av världens ledande leverantörer av öppen plattform IP-video programvara (VMS) och används av mer än 100.000 kunder över hela världen. XProtect är enkel att använda, men ändå med kraftfulla VMS-funktioner som är utformade med en öppen arkitektur.

Det innebär att alla XProtect produkter är kompatibla med fler IP-kameror, encoders mm än någon annan VMS-tillverkare, vilket ger dig frihet att mixa och matcha hårdvara för att passa dina behov och budget. Frihet och funktion kombinerat!

Eftersom XProtect är baserad på en sann öppen plattform, har du möjlighet att integrera med dagens bästa analyser och affärslösningar för att utöka vad som är möjligt med framtida innovationer. Oavsett om din installation är några få kameror eller flera tusen, finns det en XProtect som uppfyller dina behov.

Besök Milestones produktsidor för att lära dig mer, klicka här.

Klicka här för att se alla XProtect produkterna hos EET Europarts

SMART SOFTWARE

SMART plugin förvandlar din standardinstallation för övervakning, baserad på Milestone XProtect VMS (XProtect Express och högre), till en ännu bättre och lättanvänd driftcentral. Intuitiva, skalbara, event-och scenario-baserade lösningar för att täcka operatörens behov. Utvecklats på operatörens önskemål, världsomspännande används SMART i installationer med storlekar mellan 10 och 5000 videokanaler.
Den perfekta lösningen för att kontrollera dina Milestone installationer, liten som komplext stor.

Klicka här för att se alla SMART Software produkterna hos EET Europarts

Önskar ni licenser för test? Kontakta oss på EET Security.

EET Europarts är en fokuserad distributör med inriktning på lagring, minne, konsumentelektronik, komponenter, tillbehör, övervakning och reservdelar. Vi har mer än 300.000 olika artiklar tillgängliga.

EET Europarts representerar ett brett spektrum av ledande tillverkare inklusive HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Axis, Cisco, Synology, QNAP, Mobotix, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Sling Media, Sweex, Toshiba, MicroBattery, MicroMemory , MicroLamp, mikrolagring, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, IOGEAR, Garmin, Jawbone, Kensington och många andra. För mer information besök www.eeteuroparts.com