Exklusiv och vikbar on-ear hörlur som ger dig en unik ljudupplevelse överallt.

Exklusiv och vikbar on-ear hörlur som ger dig en unik ljudupplevelse överallt.

beyerdynamic presenter DTX 350 p – en exklusiv och vikbar lättviktsmodell bland on-ear hörlurar som ger dig en unik ljudupplevelse överallt.

Det finns många goda skäl att välja den nya on-ear hörluren DTX 350 p från beyerdynamic.

Hörlurarnas slutna design stänger ut externt buller, långt bättre än vad in-ear hörlurar gör. De bekväma och mjuka örondynorna i skinn ger dig en perfekt passform och bekvämlighet. Dessutom väger DTX 350 p endast 131 gram.

Oavsett om du lyssnar på musik via en smartphone, ser på film i din surfplatta eller på TV, så levererar DTX 350 p ett högkvalitativt ljud, precis som beyerdynamic hörlurarna är kända för.

När det kommer till utseendet så är DTX 350 p en gedigen beyerdynamic-produkt, elegant utformade med en mjuk yta och med skarpa linjer för ett modernt utseende. Hörlurarna finns i en svart eller vit version. Ett perfekt komplement till alla slags smartphones och surfplattor.

beyerdynamic har med DTX 350 p fokuserat mycket på utformningen av kabeln som både är snygg och praktisk. Den platta kabeln är superbekväm, och gör så att man undviker sladdtrassel samt upplever minimalt med ytbuller från t.ex. beröringar. Vinkeln på kabelkontakten är utformad så att den tar minsta möjliga plats i väskan eller i fickan och samtidigt är enkel att ansluta och ta ur.

Den vikabara designen på DTX 350 p är dock det som gör denna hörlur unik. Ihopvikt tar DTX 350 p väldigt liten plats och kan smidigt förvaras i det medföljande förvaringsetuiet.

Modemedvetna musikälskare kommer förmodligen bära DTX 350 p runt halsen. Men oavsett hur du bär de eleganta hörlurarna, så kan du njuta av en unik ljudupplevelse med en kraftfull bas och detaljerad diskant.

Tekniska specifikationer

• Transducer type dynamic
  • Operating principle closed
  • Frequency response 22 – 18,000 Hz
  • Nominal impedance 32 ohms
  • Sound pressure level 98 dB SPL (at 1 mW/500 Hz)
  • Power handling capacity 100 mW
  • Sound coupling to the ear supraaural
  • Length and type of cable 1.2 m, double-sided straight, flat cable
  • Connector angled, gold-plated 3-pole, mini stereo jack plug 1/8”(3.5 mm)
  • Weigh:t 131 gr
  • Accessory: soft case

Distribution och pris

Beyerdynamic-produkterna distribueras av EET Europarts AB. www.eeteuroparts.se
Rekommenderat utpris för beyerdynamic DTX 350 p är 499:-

Återförsäljare:

Återförsäljare av beyerdynamic produkter är bl.a: Euronics, Audiovideo, CDON och Hembiobutiken.se
Information om övriga återförsäljare kan fås av EET Europarts via tele: 08-507 510 00.

Se beyerdynamic produkter här!

Om beyerdynamic

Med sann pionjäranda, mer än 90 års erfarenhet och fokus på enastående kvalitet, utvecklar och tillverkar beyerdynamic förstklassiga ljudprodukter. Både hörlurar, mikrofoner och konferenssystem utvecklas och monteras (för största delen) fortfarande för hand i Tyskland. beyerdynamic är absolut ledande inom tillverkning av headset och mikrofoner, och företaget är representerat i mer än 100 länder världen över.

EET Europarts är Europas ledande distributör inom: Server, Computer & Printer parts, Mobile Parts & Accessories, Home Entertainment & Lifestyle Electronics, Surveillance & Security, Professional AV & Digital Signage, Point of Sale & Auto ID samt Logistical Services.

Företaget distribuerar ett brett sortiment av ledande varumärken och produkter. Mer än 600.000 artiklar fördelat på mer än 500 olika märken finns representerade i sortimentet, inklusive: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, estuff, Sandberg, Garmin, Jawbone, Kensington, Loewe och många fler.

EET Europarts är en del av EET Group, grundades 1986, idag representerat med 31 säljkontor i 26 länder spridda över Europa och Afrika. Koncernen sysselsätter närmare 500 anställda, servar mer än 40.000 återförsäljare och hanterar mer än 750.000 leveranser per år. EET Group har sitt huvudkontor i Köpenhamn och i logistikcentret i Ballerup.