Färgglad nyhet från Loewe: Trendig TV med tyg

Färgglad nyhet från Loewe: Trendig TV med tyg

Connect ID är det senaste tillskottet bland en rad moderna livsstils-produkter från Loewe. Här förenas den senaste ljud- och bildtekniken med design i världsklass. Den moderna formen på TV:n och den tygbeklädda högtalaren i trendiga färger, gör denna TV till en design ikon.

ID står för „Individual Design“ och det är precis vad Loewes nya TV-nyhet är. Med 2160 olika konfigurationsmöjligheter så kan Connect ID få precis din personliga stil. Välj mellan svart eller vit ram, högtalartyg och baksida i 6 trendiga färger, tre olika storlekar, med eller utan inbyggd DR+ hårddisk samt 30 olika placeringsmöjligheter.

Det eleganta kabinettet sträcker sig över hela baksidan och omsluter ramen på undersidan som sedan övergår till den tygbeklädda högtalaren på framsidan. Ser man TV:n från sidan så påminner profilen om ett J, som på ett snyggt sätt viker sig runt ramen och ger Connect ID ett stiligt, modernt utseende från alla vinklar. Kombinerat med dolda kablar och kontakter så kan TV:n lika gärna placeras fristående i rummet som väggmonterad.

Bekänn färg
Kabinettet finns i de klassiska färgerna svart, vitt och silver samt lite mer trendiga och iögonfallande färger som beige, grön och orange. Välj den färg som bäst faller dig i smaken och få en TV som bekänner färg och visar attityd.

Connect ID har 30 olika placeringslösningar för bord, vägg och golv. Oavsett hur stort rummet är, vilken stil och design det har, så finns det goda chanser för att TV:n får en snygg och optimal placering. Som något helt unikt har Loewe designat ett speciellt bordstativ som kan fås i porslin eller valnötsträ som båda framhäver TV:ns färger och material.

Tillsammans med Loewes innovativa TV-teknologier så säkrar Connect ID för en perfekt TV-upplevelse där både ljud och bild är av högsta kvalitet.

Loewe Connect ID finns i butikerna från den 1 juni i storlekarna 32“, 40“ och 46“ till ett rek. konsumentpris från 17.999,-

För närmaste Loewe återförsäljare kontakta Kjaerulff 1 AB på tel. +46 40 67 97 400 eller direkt här på Hitta Loewe Återförsäljare