Låt FishFinder göra jobbet så slipper du komma hem tomhänt från fisketuren.

Deeper Smart FishFinder är världens första smarta ekolod som fungerar tillsammans med din iOS eller Android-enhet. Den kan användas i hav, floder eller sjöar; salt- eller sötvatten; sommar eller vinter. Med fantastisk och innovativ teknik så är Deeper FishFinder det perfekta redskapet för att ta dig till fisken.

Deeper FishFinder är det smidiga och smarta tillbehöret som är anpassat både för amatörer och proffs. Användarvänliga FishFinder är kompatibelt med de flesta smartphones och tablets och den kostnadsfria appen hittas via App Store och Google Play.

Ekolodet ser till så att ditt fiske går framgångsrikt i söt- eller saltvatten runtom i världen. När ekolodet har parats ihop med din enhet, ger den unika tekniken dig möjlighet att se information om vart fiskarna befinner sig, djup, bottenstruktur och temperatur, direkt i din smartphone eller tablet.

Älskar du att fiska, men inte hittar de bästa ställena att göra det? Alltid redo för sportfiske men du vet inte de bästa fisketiderna? Vill du dela dina framgångar och visa upp de stora fångsterna? Glömde du att ta med kameran igen? ... då är det dags att börja fiska på det smarta sättet med Deeper Fishfinder!

Framgångsrikt fiske med App-teknologi:

Var och när
Fishfinder-appen ger dig en detaljerad fiskekalender baserad på sol- och månplacering, komplett med napptider så att du alltid vet när de bästa fiskemöjligheterna är.

Med Deeper Smart FishFinder får du en inbyggd kartfunktion komplett  med en sparfunktion för fiskelägen, så att du alltid vet exakt var du ska fiska nästa gång. Hitta den perfekta platsen varje gång oavsett om det är en sjö, flod, brygga eller något annan fiskeplats. Filtreringssystemet låter dig söka efter specifika typer av platser som du är intresserad av, med GPS-funktionen så kan du med tillförsikt utforska nya områden.

Lär dig vilka dagar i månaden som kommer att ge bäst resultat; Du kan till och med peka ut vilka specifika timmar som är de bästa fisketiderna - på en viss dag, vid en önskad plats.

Vädret
Uppdaterade väderrapporter baserat på dina favoritplatser som ger dig korrekta 5-dygnsprognoser, inklusive lufttemperatur, molntäcken, vindhastighet och vindriktning, luftfuktighet, lufttryck och även läget för solen och månen - så det finns ingen anledning att missa någon viktig information.

Kamerafunktionen och social delning ingår
Smart Fishfinder är fullt integrerad med sociala nätverk så att du kan dela dina fiskehistorier och bilder snabbt och enkelt genom att bara trycka på en knapp. Ta foton av din fångst med kamerafunktionen, lägg till egna anteckningar och kommentarer, dela sedan omedelbart dina nyheter med vänner och familj via Facebook, Twitter och Google+.

Håll koll, med en fiskeloggbok.
Din anpassade fiskeloggbok hjälper dig att få en korrekt bild av din fiskeverksamhet, komplett med kommenterade bilder, tider, platser och väderdata. Skriv in eventuella anteckningar som du vill lägga till som fisksorter och fångstvikt, hur många du fångat eller annan information som du vill inkludera.

Tekniska specifikationer:

• Fungerar tillsammans med smart phones och surfplattor (Apple iOS och Android)
  • Smart, portabel, trådlöst ansluten via Bluetooth
  • Laddningsbart batteri
  • Hittar fisk på ställen som traditionella ekolod inte klarar av på grund av sin portabla design.
  • Dual beam: 290kHz (15 grader), 90kHz (55 grader)
  • Djup upp till 40 meter
  • Batteritid upp till 4 timmar
  • Kostnadsfri app som inkluderar fiskaktivitetskalender, väder, kalender, kartor, delningsfunktioner
  • Vikt (netto och brutto):
    - Total batterivikt 0,013 gr.
    - Förpackningsvikt 0,275 gr.
    - Total produkt- och förpackningsvikt  - 0,540 gr.
  • Dimensioner (på en försäljningsförpackning):
    - Djup/Längd 80 mm
    - Vidd 140 mm
    - Höjd 230 mm

Distribution:
Deeper Smart FishFinder distribueras av EET Europarts. För ytterligare information om återförsäljare och återförsäljning, kontakta ditt lokala EET Europarts försäljningskontor.

Kontaktuppgifter hittar du här: www.eeteuroparts.com

Rekommenderat utpris på Deeper FishFinder är 2299:-

Art.nr: FLDP-02

EET Europarts är Europas ledande distributör inom: Computer & Printer parts, Mobile Parts & Accessories, Home Entertainment & Lifestyle Electronics, Surveillance & Security, Professional AV & Digital Signage, Point of Sale & Auto ID samt Logistical Services.

Företaget distribuerar ett brett sortiment av ledande varumärken och produkter. Mer än 600.000 artiklar fördelat på mer än 500 olika märken finns representerade i sortimentet, inklusive: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, estuff, Sandberg, Garmin, Jawbone, Kensington, Loewe och många fler.

EET Europarts är en del av EET Group, grundades 1986, idag representerat med 31 säljkontor i 26 länder spridda över Europa och Afrika. Koncernen sysselsätter närmare 500 anställda, servar mer än 40.000 återförsäljare och hanterar mer än 750.000 leveranser per år. EET Group har sitt huvudkontor i Köpenhamn och i logistikcentret i Ballerup.