Mäktigt ljud i stilfull design och trådlös frihet - Bliss från eSTUFF.

Mäktigt ljud i stilfull design och trådlös frihet - Bliss från eSTUFF.

Ett genuint bra ljud, trådlös frihet och bekväm passform är några kännetecken för det sobert designade headsetet  med namnet Bliss, från eSTUFF, men det finns mer att berätta...

Kombinerar hög ljudkvalitet, funktionalitet och stilfull design.

Bliss från eSTUFF är ett over-ear stereo-headset i en snygg och tidlös design. För bästa komfort och bekvämlighet erbjuds mjuka öronkuddar och huvudbandsskydd i PU-läder, båge i borstad metall och justerbara öronkåpor.

Bliss är utformade för att matcha livsstilen av en modern målgrupp som värdesätter hög kvalitet, funktionalitet och prestanda, men som samtidigt är prismedveten nog för att inte lägga ut en förmögenhet för en dyr logotype.

Flexibla funktionaliteter

Med den inbyggda mikrofonen erbjuder Bliss möjligheten att användas som telefonheadset. Funktionen blir ännu smartare i kombination med den praktiska multilänk-funktionen som gör det möjligt för Bliss att ansluta med två Bluetooth-enheter simultant. Så medans du ex.vis lyssnar på musik trådlöst från din dator, kan du ex.vis enkelt besvara ett inkommande samtal från din mobil - bara genom att trycka på kontrollknappen på ditt Bliss headset.

Den intuitiva och vridbara multifunktions-knappen, som är placerad på den högra kåpan, ger dig obegränsad kontroll. Med volymkontroll, föregående/nästa och slå på/av-funktioner så får du enkelt kontroll över musik och telefonsamtal.

Genuint bra ljud och komfort

Den utmärkta akustiska konstruktionen och aptX CSR ger ett kristallklart ljud med en stark bas. Bliss headsetet väger endast 240 gr, så att du kan bära det utan obehag och njuta av din favoritmusik i timmar.

Bliss headsetet kommer i svart färg och inkluderar en 1,2 M USB-laddningskabel.

Rekommenderat utpris är 799 SEK

·  Li-ion polymer battery 220 mAh

·   Lifetime: 80% capacity remains after 300 cycles

·  Charging port: Micro USB

För produkttester och recensioner:

Begäran om testprodukter och detaljerad produktinformation för recensioner kan ställas till:

EET Group A/S
Thomas Seim Larsen, Product Manager
tsl@eetgroup.com

Distribution:

eSTUFF produkter distribueras över hela världen av EET Europarts.

För ytterligare information kontakta EET Europarts AB via tele: 08-507 510 00 eller kundservice@eeteuroparts.se

EET Europarts är Europas ledande distributör inom: Computer & Printer parts, Home Entertainment & Lifestyle Electronics, Surveillance & Security samt Point of Sale & Auto ID.

Företaget distribuerar ett brett sortiment av ledande varumärken och produkter. Mer än 600.000 artiklar fördelat på mer än 500 olika märken finns representerade i sortimentet, inklusive: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, estuff, Sandberg, Garmin, Jawbone, Kensington, Loewe och många fler.

EET Europarts är en del av EET Group, grundades 1986, idag representerat med 31 säljkontor i 26 länder spridda över Europa och Afrika. Koncernen sysselsätter närmare 500 anställda, servar mer än 40.000 återförsäljare och hanterar mer än 750.000 leveranser per år. EET Group har sitt huvudkontor i Köpenhamn och i logistikcentret i Ballerup.