Efter Ehandelsgolfen kommer nu Ehandelspadeln! Ehandel lanserar stor padelturnering 2022

Efter nästan två år av digitala möten och event är intresset för fysiska aktiviteter väldigt stort. Det har branschsajten Ehandel.se fångat upp och lanserar nu nästa stora sportevent - Ehandelspadeln.se. Padeltävlingen kommer att äga rum i Stockholm den 17 mars 2022 med en avslutande middag.

”- Padel och e-handel är väldigt inne just nu som alla vet. Genom att slå ihop dessa skapar vi en riktigt rolig aktivitet som vi hoppas kommer att engagera hela branschen. Det ska bli intressant att se vilka e-handelsföretag som kommer att utmana om segern och vilka som kommer att få hålla segertal på middagen”, säger Sahra Thurdin som är Eventchef på Ehandel.

Lyckad golftävling gav blodad tand

Den 23:e september i år arrangerade Ehandel för första gången Ehandelsgolfen.se på Bro Hof i Stockholm som trots ett tufft väder blev en riktig succé som fick toppbetyg av både deltagare och partners. Ehandelsgolfen kommer att återkomma två gånger under 2022 och det första tillfället blir den 18 maj och även då på Bro Hof.

”- Med Ehandelsgolfen lärde vi oss vilket bra sammanhang sport är för våra partners att knyta relationer med e-handlarna. Nu tar vi med oss den härliga känslan till padeln. Vi kommer att jobba stenhårt för att kunna presentera ett riktigt fint prisbord till den 17 mars”, säger Niclas Albäck som är Försäljningschef på Ehandel.

Biljetterna till Ehandelspadeln.se har precis släppts och Ehandel's partneransvariga har inlett dialogerna med leverantörer och partners.

För mer information se Ehandelspadeln.se.

Kontaktpersoner:

Frågor kring eventet och deltagande för e-handelsföretag: Sahra Thurdin, 0708-140 110

Sponsring och Partners: Niclas Albäck, 0735-03 48 06