Nu startar Jonny Rosengren på E-commerce Recruit även konsult- och bemanning.

Ehandel Rådgivning får en viktig roll när E-commerce Recruit satsar på konsulter och bemanning.

E-handeln växer och behovet av rätt kompetens har ökat dramatiskt. Rekryteringsföretaget E-commerce Recruit har haft en kraftig tillväxt de senaste två åren och har startat upp nytt kontor i både Stockholm och Göteborg. Nu startar man även upp Consulting.

E-commerce Recruit och Ehandel har idag ett samarbete kring bl. a. Lediga jobb på Ehandel.se. Nu utökas samarbetet när E-commerce Recruit startar konsul- och bemanning via nya satsningen på kompentensområdet.

Jonny Rosengren, Marknadschef på E-commerce Recruit:

"- Vi har haft en otroligt fin tillväxt under de senaste två åren och nu breddar vi vår portfölj till att i större utsträckning erbjuda konsulter och bemanning. Våra konsulttjänster kommer även att få en viktig roll i Ehandels rådgivning där det redan sedan tidigare märkts av en stor efterfrågan av konsulter med e-handelskompetens”.

Ehandel startade 2020 Ehandel Rådgivning där e-handelsföretag får möjlighet till rådgivning via videosamtal med experter inom olika e-handelsområden. Genom samarbetet med E-commerce Recruits konsultsatsning kan e-handelsföretagen nu även få hjälp med att hitta konsulter för både korta och längre bemanningsuppdrag.

"- Ehandel Rådgivning har varit uppskattad av våra kunder. Genom samarbetet kan de vi ger råd också få hjälp med att hitta rätt kompetens för det de vill realisera”, säger Johan Svensson som är VD på Ehandel.

Genom samarbetet kan Sveriges e-handelsföretag nu få hjälp med rådgivning, rekrytering och konsult- och bemanningsuppdrag. Läs mer om Ehandel Rådgivning på https://radgivning.ehandel.se/ och Consulting på https://www.ecommercerecruit.se/konsulter-inom-ehandel/

Kontaktpersoner:

Jonny Rosengren, Marknadschef E-commerce Recruit, jonny@ecommercerecruit.se