Retailpodden - ny podd på Ehandel!

Retailpodden - ny podd på Ehandel!

Ehandel.se har i över tio år varit den självklara nyhetskanalen och mötesplatsen för e-handlare. De senaste åren har e-handeln exploderat och är nu en del av alla företags verksamhet. För den traditionella handeln har e-handel både utmanat och skapat nya möjligheter läsare från retailledet är en stor andel av den enorma trafikökning för Ehandel.se.

” - Vi ser fram mot att få publicera Retailpodden på Ehandel.se och ytterligare stärka vårt utbud av relevant innehåll till våra läsare (och lyssnare). Samarbetet med Retailpodden är extra roligt eftersom vi får allt fler läsare från traditionell retail”, säger Johan Svensson, VD på Ehandel.se.

Retailpodden vänder sig till alla människor som jobbar inom eller med retail. Vårt mål att fokusera på de frågor som ställer till det för många på marknaden. Ambitionen är att dela med oss av andras lärdomar för att skapa ett forum där vi kan lyssna, lära och framför allt ta action dagen efter. Inte bara fundera över vad som kanske kommer hända i framtiden, utan vad man som företag kan göra redan här och nu, idag!

”Genom samarbetet med Ehandel.se ser vi fram emot att nå ut till en väldigt viktig målgrupp för Retailpodden, vars syfte är att identifiera nycklar till framgång för att skapa en långsiktigt hållbar och lönsam framtida handel", säger Fredrik Widing, CEO, Gate46 som står bakom podden.

Det första avsnittet av Retailpodden publiceras på Ehandel.se nu på fredag.