Influencer Marketing Summit är tillbaka för andra året, i ny tappning.

Årets event för marknadsföring är tillbaka – de första biljetterna till Influencer Marketing Summit 2023 ute nu

Influencer Marketing Summit vässar sitt koncept efter fjolårets succé. I år är eventet tillbaka den 15/11 på Stockholm Waterfront, och denna gång har temat ett bredare fokus på digital marknadsföring, där influencer marketing spelar en självklar roll. Nu släpps den första omgången av biljetter till eventet.

Efter premiärsuccén var det givet att eventet skulle komma tillbaka. 2023 blir Influencer Marketing Summits andra år, och i år kommer både själva konceptet samt eventets sessioner och innehåll att få en ny tappning.

“Influencer marketing är ett stort och viktigt koncept ur flera perspektiv, men vad vi har insett är att det nästintill är omöjligt att prata om influencer marketing utan att nämna andra delar av digital marknadsföring. Därför kommer Influencer Marketing Summit framöver att täcka alla delar av marknadsföringsbranschen, där influencer marketing ingår,” säger Izabella Borowska, chefredaktör för branschtidningen Influens.se, som även är årets mediapartner.

Nu släpps Super Early Bird Tickets, dock i en begränsad upplaga – ta chansen och säkra din biljett till årets event, till ett reducerat pris.

“Efter förra årets succé med över 750 deltagare satsar vi stort på årets event. Vi släpper biljetterna tidigare i år så att alla har en chans att säkra sina biljetter med ett riktigt bra lanseringserbjudande,” säger Louise Wimert, Web and Marketing Manager på Ehandel.se.

Missa inte årets marknadsföringsevent, Influencer Marketing Summit den 15/11 i Stockholm! Biljetter och all information om eventet hittar du på influencermarketingsummit.se

För mer information, kontakta:

Niclas Albäck, COO
niclas@influens.se