Biljettsläpp för Influencer Marketing Summit 2024 med Blind Bird-kampanj

Biljettsläpp för Influencer Marketing Summit 2024 med Blind Bird-kampanj

Influencer Marketing Summit 2024 är tillbaka den 12 november på Filadelfia Convention Center. Nu släpps de första biljetterna till eventet, med ett exklusivt Blind Bird-erbjudande.

Precis som fjolåret kommer branscheventet Influencer Marketing Summit att fokusera på den digitala marknadsbranschen i sin helhet, där influencer marketing är en självklar del. Nytt för i år är däremot lanseringskampanjen Blind Bird.

“I år släpper vi de första biljetterna med en Blind Bird-kampanj, det vill säga utan att avslöja eventets talare och programpunkter samtidigt som vi erbjuder årets mest rabatterade pris,” säger Bianca Rior, Marketing Manager på Influens.se.

Missa inte årets event för digital marknadsföring och influencer marketing den 12 november 2024 på Filadelfia Convention Center! Biljetter och mer information finns på influencermarketingsummit.se.

Mer information:
Bianca Rior, Marketing Manager