Eigenbrodt ställer ut på Elmia Subcontractor 2016

Nu i november är det äntligen dags för Elmia Subcontractor i Jönköping och Eigenbrodt finns som vanligt på plats hela veckan. Du är varmt välkommen att besöka oss!

Nytt för i år är att vi kommer finnas i två olika montrar. Du hittar oss som vanligt i A-hallen och även i C-hallen som är Elmias nya arena för möbelindustrin.

Träffa våra kunniga experter som finns på plats för att besvara alla dina frågor gällande våra produkter och hur vi kan hjälpa just dig.

Kom förbi våra montrar för att klämma och känna på våra egna produkter samt de produkter vi utvecklat tillsammans med våra kunder.

Som vanligt bjuder vi på mässans godaste kaffe och exklusiv choklad.

Varmt välkommen!

Monter: A01:26 & C04:19
Plats: Elmiamässan, Jönköping
Datum: 8-11 november, 2016

Eigenbrodt är en leverantör av högkvalitativa industrikomponenter, service och kunnande inom produktkategorierna:

• Gasfjädrar
  • Filter & Filtrering
  • Hydraulik
  • Inbyggnadskomponenter
  • Lim & Coatings

Vi riktar oss till nordisk tillverkningsindustri inom Marin, Off Highway samt Industri.

Kontakta oss idag för att få reda på hur vi kan hjälpa dig!

Eigenbrodt är en del av Axel Johnson International. Axel Johnson Internationalmarknadsför och distribuerar produkter och kundanpassade lösningar till industriella kunder samt till lokala distributörer och återförsäljare. Verksamheten bedrivs i fem affärsområden: AxLoad, AxDrive, AxIndustries, AxFlow och AxImage. Koncernen omsätter cirka 6 miljarder SEK på årsbasis och finns i ett 20-tal länder i Europa. För mer info: www.axinter.se.