Einar Mattsson växlar upp och rekryterar till flera nyckelpositioner

Einar Mattsson-koncernens projektportfölj är fylld av nya bostadsprojekt och mer är på väg in. Fastighetsbeståndet med drygt 5000 bostäder som är kärnan i verksamheten växer. Entreprenadverksamheterna inom förvaltning och bygg efterfrågas allt mer. Därför tar Einar Mattsson nu ett rejält kliv framåt och söker därför fler medarbetare till nyckelpositioner.

Einar Mattsson söker nu fler medarbetare till nyckelpositioner som kan bidra med olika delar i en fastighets livscykel. Einar Mattsson Projekt AB söker en chef för mark- och projektförvärv och en projektutvecklingschef. Som chef för mark- och projektförvärv har du ett helhetsansvar för förvärvsprocessen och utvecklar våra kontakter med fastighetsägare och kommuner i Stockholmsregionen. I rollen som projektutvecklingschef leder du våra projektutvecklare och ansvarar för bostadsutvecklingsprojektens genomförande.

Einar Mattsson Byggnads AB söker en affärsområdeschef till sin byggentreprenadverksamhet med personalansvar för cirka 150 personer.

Vår expansion gör att du får utvecklas och växa i din roll med oss och vår bredd möjliggör över tid yrkesväxling mellan olika ansvarsområden i en fastighets livscykel. Utöver utmanande tjänster kan vi erbjuda långsiktighet och utveckling i en entreprenöriell anda.

Sök tjänsterna här.

För ytterligare information kontakta:

Lena Lindh, HR-chef

Om Einar Mattsson AB

Einar Mattsson AB är moderbolag i en familjeägd koncern som varit verksam på Storstockholms bygg- och fastighetsmarknad sedan 1935. Inom den kommande 10-årsperioden kommer Einar Mattsson-gruppen att uppföra 4 000 nyproducerade bostäder i egen regi. Einar Mattsson är idag Stockholms största privata ägare av hyresbostadsfastigheter och bland de mest aktiva projektutvecklarna av nya bostäder i regionen. Koncernen har en förvaltnings- och byggentreprenadrörelse med en bred kundkrets av etablerade fastighetsägare och byggherrar och förvaltar idag totalt cirka 12 600 bostäder. Bolagsgruppen omfattar även en verksamhet som arbetar med investeringar utanför kärninnehaven.

Einar Mattsson-koncernen har varit verksam på Stockholms bygg- och fastighetsmarknad sedan 1935. De andra verksamheterna i koncernen utgörs av fastigheter, projekt och övriga investeringar.

Läs mer om oss på www.einarmattsson.se och Facebook.