Förstärkning inom hälso- och sjukvård

Ekan Management startar det nya året med ytterligare förstärkning i form av Johan Frisack som kliver ombord under januari. Han kommer närmast från Indikator där han haft rollen som seniorkonsult inom kvalitetsuppföljning och verksamhetsutveckling. Johan har lång erfarenhet inom offentlig sektor med särskilt fokus på hälso- och sjukvård.

Om sitt nya karriärsteg säger Johan:

- Det känns väldigt roligt att få vara del av Ekan Managements fortsatta utveckling och att verka i en miljö där det finns många likasinnade som brinner för att utveckla och förbättra våra kunders verksamhet. Jag ser mycket fram emot att bidra i redan befintliga uppdrag och samtidigt vara med om att realisera verksamhetens långsiktiga mål.

Dag Larsson, VD för Ekan, kommenterar:

- Rekryteringen av Johan innebär en mycket positiv förstärkning till Ekan Management. Han bär med sig en kompetens och erfarenhet inom offentlig verksamhet som efterfrågas av många av våra kunder idag. Vi är mycket glada över att Johan har valt att fortsätta sin karriär hos oss och hälsar honom varmt välkommen.