Nytt ramavtal med Göteborgs Stad

Ekan Management har tilldelats ramavtal med Göteborgs Stad avseende chefs- och medarbetarutveckling. Avtalet omfattar områdena chefscoachning samt medarbetarutveckling och varar i fyra år. Exempel på uppdrag som kan genomföras inom ramen för avtalet är coachning, stöd, utbildningsinsatser, arbetsmiljöarbete med mera.

Avtalsanvändare är:

”Vi på Ekan Management är mycket glada över att vi återigen får förtroendet ifrån Göteborgs Stad. Som en helhetsleverantör med ramavtal inom både chef- och medarbetarutveckling samt verksamhets- och organisationsutveckling, kan vi erbjuda heltäckande lösningar för att skapa nytta hos våra kunder. Med vår långa erfarenhet ser vi fram emot att vara med och bidra till utvecklingen i Västsverige de kommande åren” säger Dag Larsson, VD Ekan Management.

• offentlig verksamhet

Ekan Management är ett managementkonsultbolag med 30 års erfarenhet av nytänkande. Genom att Utmana, Involvera och Förverkliga hjälper vi våra kunder att skapa morgondagens verklighet.