Inbjudan till presentation av boken Jag och TV 4 av Gunnar Bergvall

Gunnar Bergvall berättar i boken Jag och TV 4 hur han och Ingemar Leijonborg för 40 år sedan fick idén och sedan under sju år byggde upp det som senare blev TV4. För första gången skildrar han med egna ord hur de lyckades, men också om maktkampen mellan wallenbergarna och Jan Stenbeck, fiaskot vid premiären, svikna löften och den ödesdigra kvällen 11 december 1991 då han oväntat fick sparken av Jan Stenbeck vid ett seminarium på Publicistklubben.

Boken presenteras vid en release den 23 april 17.30 på Scandinavian Content Groups på Igeldammsgatan 30 A.

Anmäl deltagande senast den 22 april till bertil.ekerlid@ekerlids.com

Tel 070-696 1057.

Beställning av recensionsexemplar och önskemål om intervjuer med författaren gör också till samma adress.