Ny bok: CASHFLOW® 101 – nu på svenska!

Nu kommer CASHFLOW® 101 på svenska, utbildningsspelet som kan förändra liv och lär människor hur man får pengar att arbeta för sig! Många har tagit sina första steg till finansiell frihet med Rich Dads utbildningsspel, CASHFLOW® 101 skapat av den amerikanske entreprenören och bästsäljarförfattaren Robet Kiyosaki. Spelarna lär sig genom simuleringar redovisning, finansiering och investeringar på en och samma gång. De lär sig hur man ska få kontroll över resultat- och balansräkningar och att investera i värdepapper, egendomar (fastigheter och mark) och affärsverksamheter/företag. Spelarna lär sig hur man skiljer på en bra affär från en dålig, hur man avgör om Return on Investment (ROI) i en affärsmöjlighet är hög eller låg och hur man går från att förlita sig på en lön till att leva på sina passiva inkomster. Utbildningar med hjälp av CASHFLOW® 101 har revolutionerat tänkandet hur man förvaltar sin egna och företagets ekonomi. Utbildningsspelet lär oss hur vi tar oss ut ur ”Rat Racet” eller ”Ekorrhjulet”, som vi säger i Sverige. Hjärtat i utbildningsspelet är den kombinerade resultat- och balansräkningen där spelare lär sig att få ordning på sina finanser. Utbildningsspelet, CASHFLOW® 101, inkluderar tre audio CDs som avslöjar nyanserna i CASHFLOW® 101. CASHFLOW® 101 är det första av flera utbildningsspel skapade av Robert Kiyosaki som förstärker informationen och budskapen i hans bästsäljande böcker. Boken Rich Dad Poor Dad har sålts i mer än 27 miljoner exemplar över hela världen. I Sverige har den sålt i mer än 10 000 exemplar. Boken ges ut i Sverige av Ekerlids Förlag, som givit ut fem andra böcker av författaren, den senaste är ”Därför vill vi att du ska bli rik”, skriven tillsammans med fastighetsmagnaten Donald Trump. Mer information om böckerna ges på www.ekerlids.com. InnerSpace Center anordnar utbildningar och seminarier som förändrar människors syn på sin ekonomi, både som privatpersoner och företagare grundat på Robert Kiyosakis böcker och spel. För ytterligare information om spelet och Robert Kiyosaki besök InnerSpace Center på www.innerspace.se eller ring Ulf Janebo på InnerSpace Center, 0707-73 07 34 eller Claes Andersson på Ekerlids Media, 070-77 44 330. ”Pengar är inte det viktigaste i livet, men de verkar påverka allt som är viktigt i livet.” – Robert Kiyosaki