Eldupphör värvar brandingenjören Tonny Antmar

Eldupphör växer så det knakar och är i skrivande stund mitt uppe i flera intressanta rekryteringsprocesser. Den senaste medlemmen i Eldupphörs team är Tonny Antmar. Vid sidan om en bakgrund som tävlingscyklist har han tidigare varit försäljningsansvarig i södra Skåne på Utvägen AB. Tonny kommer utveckla Eldupphörs utbildningar och tjänster inom brandskydd ytterligare med sin bakgrund som brandingenjör.

Eldupphör har under en tids expansion sökt efter fler medarbetare och har främst letat efter personer med gedigen erfarenhet som har möjlighet att utveckla företagets utbildningar och tjänster. Något som vägt tungt utöver arbetslivserfarenhet är kandidaternas personlighet. När Tonny gästade kontoret i Malmö var det något som klickade.

- Elupphör har en ungdomlig framåtanda, säger Tonny när han beskriver sin nya arbetsplats och fortsätter; det märks att det är ett trivsamt ställe att jobba på.

Utveckling av brandkonsultation och utbildningar
Tonny ser fram emot att utveckla brandkonsultsidan på Eldupphör, bland annat i samband med byggprocesser där han kan tillföra en hel del kunskap om hur brandskyddet i nybyggda byggnader ska fungera. Han har även kompetens inom en rad utbildningar och tjänster som Eldupphör tidigare inte lagt krut på, exempelvis brandfarlig vara, anläggningsskötare och service av rökluckor.

- Man blir aldrig fullärd, säger Tonny när han berättar om vilka erfarenheter han bär med sig från tidigare arbetsplatser. Tonny menar vidare att mixen av teori och praktik är den ultimata kombinationen för att lära sig nya saker, något som han bär med sig från tiden som lärare på Revinge under 10 år.

Tre snabba med Tonny
Morgonmänniska / Kvällsmänniska (Tonny väljer båda alternativen)

Katt / Hund

Semester / Hemester

Vill du jobba på Eldupphör?
Eldupphör söker ständigt efter drivna personer som brinner för brandskydd och utbildning. Du är alltid välkommen med din ansökan till ct@eldupphor.se. Berätta lite om dig själv och vad du kan tillföra Eldupphör.