Nattöppet på Elgiganten ikväll

Onsdag den 11 juni håller utvalda Elgigantenvaruhus öppet klockan 20:00-22:00. Under två timmar prissänks 70 procent av sortimentet. Bland erbjudandena finns bland annat Mac och iMac till 1000 kronor rabatt, bärbara datorer med upp till 2000 kronors rabatt, TV med upp till 3000 kronor rabatt samt 10 procents rabatt på små hushållsprodukter, fläktar och AC.

– Det är mycket som händer inför midsommar och semestrar och med ett stundande fotbolls-vm blir det ännu svårare att få tiden att räcka till. Genom att ha nattöppet blir vi mer tillgängliga för våra kunder och många kommer dessutom att kunna köpa sin produkt till extra lågt pris. Den senaste månaden har vi noterat en kraftigt ökad efterfrågan på stora tv-apparater och det här är ett ypperligt tillfälle för kunderna att uppgradera sig inför vm-starten i morgon, säger Niclas Eriksson, VD på Elgiganten.

De Elgigantenvaruhus som har nattöppet kommer att ha stängt för förberedelser mellan kl 19:00-20:00.

Mer information om erbjudanden och nattöppna varuhus finns här: www.elgiganten.se/cms/nattoppet-pa-elgiganten/nattoppet