ELITE HOTELS NOMINERADE I TVÅ KATEGORIER FÖR BÄSTA MÖTESANLÄGGNING

ELITE HOTELS NOMINERADE I TVÅ KATEGORIER FÖR BÄSTA MÖTESANLÄGGNING

Elite Hotels of Sweden har fått två av sina hotell nominerade för bästa mötesanläggning av Travel News Wilhelmina Skogh-pris. De två nominerade hotellen är Elite Hotel Marina Tower och Elite Palace Hotel.

Elite Hotels of Sweden är stolta över att meddela att de blivit nominerade i två prestigefyllda kategorier i Travel News Wilhelmina Skogh-pris. Denna nominering bekräftar Elite Hotel of Swedens engagemang för att erbjuda enastående mötes- och konferensupplevelser i hjärtat av Stockholm.

Elite Hotel Marina Tower har nominerats i kategorin ”Bästa mötesanläggning med övernattning”, samt i kategorin ”Bästa mötesanläggning dagkonferens”. Elite Palace Hotel har nominerats i kategorin ”Bästa mötesanläggning dagkonferens. Båda hotellen har därmed fått erkännanden för sin exceptionella service, innovativa möteslösningar och kvalitetsdrivna kundupplevelser.

Dessa nomineringar, som delas ut till de som utmärkt sig inom teknisk innovation, enastående byggnader, samt konsekvent högkvalitativ service, understryker Elite Hotels ambition att ständigt förbättra och innovativa vår gästupplevelse.

”Vi är tacksamma för erkännandet från Travel News som tillsammans med Event Logic nominerat två av våra Stockholmsbaserade hotell till detta prestigefyllda pris. Det här motiverar oss att fortsätta vårt gedigna arbete med att skapa minnesvärda möten och konferenser för våra gäster. Vi ser fram emot att fortsätta vår resa mot excellens och att välkomna gäster till våra prisbelönta faciliteter.”, säger David Halldén, VD och koncernchef, Elite Hotels of Sweden.