Kocklegendaren Norbert Lang gästspelar hos The Bishop’s Arms

I år fyller The Bishop’s Arms 20 år och på Folkungagatan i Stockholm firas detta med ett gästspel av rang när kocklegendendaren Norbert Lang kommer på besök.

Onsdagen den 10 april kl 19.00 lagar och serverar Norbert Lang tillsammans med personalen på The Bishop’s Arms Folkungagatan en 5-rätters meny med ett tillhörande dryckespaket bestående av både öl och whisky från några av marknadens ledande producenter.

Norbert har med framgång tidigare drivit sin restaurang Paul & Norbert på Strandvägen i Stockholm, som under tre decennier tillhörde den kulinariska eliten i Sverige. Med sin restaurang erhöll Norbert många toppbetyg i såväl nationella som internationella restaurangguider, bland annat hade Paul & Norbert en stjärna i Guide Rouge under ett decennium. För Norbert är framgångsreceptet enkelt; äkta kvalitet och hög smak är det enda som gäller. År 1990 fick han även Gastronomiska Akademiens guldmedalj för ”utomordentliga insatser för matkulturen”.

När: 10 april, kl. 19.00-ca 22.00
Plats: The Bishop’s Arms, Folkungagatan 105, 116 30 Stockholm

För mer information samt middagsbokning kontakta Petra Öhman, pubchef The Bishop’s Arms Folkungagatan, tel 070-972 27 78 eller 08-641 88 90

För mer information om The Bishop’s Arms kontakta Fredric Kvarnström, marknadsansvarig The Bishop’s Arms, tel 073-530 29 11, fredric.kvarnstrom@bishopsarms.com