Elite Hotels och SAS EuroBonus belönar medlemmar dubbelt

Elite Hotels och SAS EuroBonus belönar medlemmar dubbelt

Medlemmar i SAS EuroBonus och Elite Hotels Gästprogram behöver inte välja – istället belönas de dubbelt. Genom ett nytt, unikt samarbete tjänar medlemmar poäng i båda bonusprogrammen när de tar in på Elite Hotels.

Syftet med samarbetet är att ge tillbaka ännu mer till frekventa resenärer. Möjligheten att samla bonuspoäng är för många resenärer en viktig komponent – nu ges möjligheten att få dubbelt upp. Samarbetet stärker båda bonusprogrammen och har efterfrågats från båda håll. Elite Hotels och SAS EuroBonus målgrupp överensstämmer väl och produkterna kompletterar varandra på ett utmärkt sätt.

– SAS Eurobonus är ett av de starkaste programmen inom reseindustrin och står liksom Elite Hotels för hög kvalitet och service. Vi är måna om våra gäster och vill på detta sätt visa dem ytterligare uppskattning när de väljer att bo hos oss. Att vi dessutom är den enda svenska hotellkedja att erbjuda dubbla poäng känns extra bra, säger Bicky Chakraborty, vd och ägare till Elite Hotels of Sweden

– Vi är mycket glada att presentera Elite Hotels som ny hotellpartner till SAS EuroBonus programmet. Elite Hotels erbjuder en mycket tilltalande produkt med kvalitetshotell runt om i Sverige, säger Kerstin Ellerberg Hassel, SAS EuroBonus.

Hotellgästen behöver inte vara medlem i Elite Hotels Gästprogram för att samla SAS EuroBonus-poäng, men är man medlem i båda bonusprogrammen får man också poäng i båda. Elite Hotels är den enda svenska hotellkedja att erbjuda dubbla poäng.

Ett medlemskap i Elite Hotels Gästprogram är gratis och man samlar poäng hos Elite Hotels samt utvalda partners. Det finns fyra medlemsnivåer och beroende på vilken nivå man uppnått har man tillgång till olika förmåner. Ju högre nivå desto fler förmåner – lojalitet lönar sig.

Lansering sker den 16 september 2013.

För mer information kontakta Sophia Berggren, Ansvarig Elite Hotels Gästprogram, 08-566 217 70, sophia.berggren@elite.se