Addera betongen med rost

Addera betongen med rost

Living Story har satsat på att utveckla sina betongmöbler genom att sätta ihop dem med andra material. På Elmia Garden visar de upp sina nyheter, bänkar och pallar med detaljer i rost.

– Vi vill jobba med att utveckla våra möbler som vi vet är bra och omtyckta och jobbar därför med att till exempel sätta på ben i andra material, säger Mathias Andersson, försäljningschef på Living Story.

Betongens fördelar är många. Det är en bra möbel som står stadigt och tål alla väder. Den passar därför både offentliga miljöer som privata.

Living Story som är ett grossistföretag i inredningsbranschen med ett sortiment som omfattar allt från möbler som konstruerats av återvunna material, textilier och prydnadsföremål till trädgårdsskulpturer i sten. De är förväntansfulla inför mässan.

– Vi har varit här tidigare och Elmia Garden är en bra mötesplats för oss för att träffa både befintliga och nya kunder. Men framförallt för att lyssna in både ris och ros från vår publik för att veta att vi är på rätt väg, avslutar Mathias Andersson.