Elmia Wood väljer Avisita som officiell bokningspartner

Elmia Wood väljer Avisita som officiell bokningspartner

Den 2–4 juni 2022 arrangeras världens ledande skogsmässa Elmia Wood igen söder om Jönköping. Utställare och besökare kommer från stora delar av Europa för att uppleva mässan som kommer ha fokus på framtidens innovativa och hållbara skogsbruk. Inriktningen för årets mässa kommer att bli europeisk med fokus på framtidens innovativa och hållbara skogsbruk.

Mässledningen väljer att fortsätta det framgångsrika samarbetet med Avisita som officiell bokningspartner. Servicen förenklar för utställare, besökare och press att planera och boka sitt mässdeltagande. Avisita har en mångårig erfarenhet som bokningspartner och erbjuder kundanpassade logi-, mötes- och konferensbokningstjänster med fokus på kostnadsmedvetenhet, resursavlastning och effektiv administration för sina uppdragsgivare. Som bokningspartner till Elmia Wood blir Avisita centralbokning för boende och kringarrangemang, vilket garanterar tillgång till rum och förhandlade priser.

-Avisita är en trygg bokningspartner och som Elmia har arbetat med under många år. De känner dessutom vår målgrupp väl, både besökare som utställare, säger Anders Roman på Elmia.

–Vi är stolta över att Elmia än en gång väljer Avisita som bokningspartner för sina internationella mässor. Ett långvarigt samarbete gör att vi lär känna de olika målgrupperna bättre och vi kan på så sätt förbättra vårt utbud och vår service, vilket ger en positiv utveckling för alla parter. Alla som vill delta på Elmia Wood är välkomna att kontakta vår centralbokning för att hitta bästa möjliga boendealternativ, säger Karolina Flink Berndtsson, VD Avisita.

Elmia Wood är en heltäckande, internationell mötesplats för skogsägare, entreprenörer och skogstjänstemän. Här finns möjlighet att se de senaste produktnyheterna, ta del av innovationer och ny kunskap samt skapa möjligheter för nya affärer. Mässan arrangeras i skogen på Bratteborgs gård söder om Jönköping.

För mer information, kontakta:

Anders Roman, Talesperson Elmia Wood. Anders.roman@elmia.se Mobil: 0705–910057

Maria Perneros Geterud, projektledare Avisita Maria.geterud@avisita.com Mobil: 0704–994566

Karolina Flink Berndtsson, VD Avisita karolina.flink@avisita.com Mobil: 0709–664 668