Stockholm i fokus i ELONs nya filmer

”Vi vet att vi har en hög igenkänningsgrad av varumärket ELON”, säger marknadschef Andreas J Vennerstrand. ”Med våra nya filmer vill vi visa att vi finns där för kunden och verkligen kan och vill hjälpa till. Ibland till och med på gränsen så att det blir lite för mycket.”

Filmerna fortsätter att förtydliga ELONskoncept som ”Sveriges vitvarukedja” och den här gången står just stockholmskaraktärer i fokus.

”Stockholm är för oss som kedja en strategisk viktig plats och vi har aldrig varit större där än vad vi är idag”, fortsätter Andreas J Vennerstrand. ”Tidigare filmer har fokuserat på landsbygden och vi är övertygade om att stockholmskaraktärerna kommer att ha en hög igenkänningsgrad i hela Sverige.”