Spännande vår!

Hej alla!

Mitt namn är Maria Celin och jag arbetar som inredare, stylist och programledare, ett jobb (eller snarare en livsstil) jag har haft i 16 år nu. Under dessa år har jag stylat och inrett det mesta, både för privatpersoner och företag. Och fortfarande, efter nästan två decennier av färg, form och möbler, älskar jag mitt jobb inifrån och ut. Jag är även inredningscoach i Amelia och jag har medverkat i flera olika bygg och inredningsprogram på TV. Nu senast i Arga Snickaren med Adam Alsing på Kanal 5. Jag driver även, tillsammans med inredaren Lulu Carter, en distansutbildning för blivande inredare och inredningsintresserade på Distansinstitutet.se där vi lär ut allt från designhistoria till belysning, den kunskapen kommer jag dela med mig av här också såklart.

Jag har fått den stora äran att jobba med Em Home den här våren och det gör mig så glad! Att få jobba med ett möbelföretag som har så brett och fint sortiment av möbler och accessoarer gör så att det pirrar i hela kroppen! Mitt uppdrag den här våren kommer främst bestå i att vara inspiratör. Att du ska få ta del av mina års erfarenhet som inredare och att jag ska guida dig till bästa möjliga hemmiljö. Se mig som din egen Personal Decorator (PD)!

Under våren kommer vi att släppa en massa inspirerande och lärorikt material om hur man tänker när man stylar, vad som är viktigt vid val av större möbler, hur man kombinerar kuddar med mattor och hur trenderna inom färgsättning går.

Så VARMT välkomna till en stilfull vår här på EM Home!