Vårens nyheter hos Em home

Vårens nyheter hos Em home

Nyss firade vi in det nya året och snön ligger fortfarande vit på taken, men vi kan ändå inte låta bli att smygkika på vårens nyheter på Em home. Här blandar vi naturmaterial, glas och metall, sammet och sandfärger till en spännande helhet som håller länge.

I vår lookbook vill vi visa hur vi väljer att fira in ljusets ankomst i hemmets alla rum, med möbler och inredningsdetaljer som passar i livets alla skeenden och oavsett om du väljer att köpa allt nytt eller komplettera med detaljen som blir pricken över i:et.

Under våren inleder vi också ett samarbete med Happy Homes som erbjuder färg, tapeter och golv. Tillsammans har vi skapat hemtrevnad i flera decennier och vi inleder vårt samarbete genom att lansera Em Homes egna färgkollektion, med vårens hetaste färgtrender.

Sortimentet i sin helhet finns i våra butiker och på emhome.se från februari månad.

Magnus Ohlsson
VD Em Home

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Magnus Ohlsson, VD EM Home AB, magnus.ohlsson@emhome.se , telefon 070-99 414 91