Gå direkt till innehåll
I samband med lanseringen av nya hemsidan tydliggörs även företagets vision samt målsättning för framtiden.

Emil Lundgren tar sikte mot framtiden och lanserar ny hemsida

Emil Lundgren lanserar ny hemsida med uppdaterad design och funktionalitet för enklare och mer lättnavigerat innehåll. I samband med lanseringen tydliggörs även företagets vision samt målsättning för framtiden.

”Vår vision är att göra energiomställningen möjlig, för ett bättre samhälle och en grönare planet. Vårt fokus är hållbara och moderna lösningar för energieffektivitet, samhällsbyggnad och industri. Målsättningen för Emil Lundgren är att vara helt fossilfria till 2050”, säger Jim Amareus, regionchef för Emil Lundgren i syd.

Fokus på energiomställningen

En avgörande framgångsfaktor för Emil Lundgren är att fortsätta utveckla lösningar inom elteknik för en hållbar energiomställning.

”Med de bästa och mest kompetenta medarbetarna och samarbetet med våra kunder är vi drivande i energiomställningen för att skapa ett samhälle som är hållbart även för kommande generationer”, menar Jim.

Ny hemsida

Den nya hemsidan är strukturerad på ett sätt som gör det lättare att hitta rätt information. Sidan fungerar lika bra på alla enheter och webbläsare. Målet har varit en lättnavigerad sida där det är enkelt att hitta relevant innehåll om våra tjänster, kontor, tidigare projekt och hur vi möjliggör energiomställningen. Emil Lundgrens nya hemsida hittar du här www.emillundgren.se

Alla våra kanaler ska andas energiomställning och därför har vi gjort ett omtag i bild, design och layout samt funktionalitet för att det bättre ska stämma överens med vår vision för framtiden. Ett stort steg i detta arbete är att lansera en ny hemsida”, avslutar Anita Kastö, kommunikationschef Vinci Energies Sweden West.

Vi gör energiomställningen möjlig

Anita Kastö

Presskontakt Kommunikationschef VINCI VINCI Energies Nordic VINCI Energies Nordic Emil Lundgren Hemsida

En helhetspartner inom elteknik

Emil Lundgren är elteknikpartnern som möjliggör energiomställningen. Vi erbjuder lösningar och installationer och för industri, samhällsbyggnad och energieffektivitet. Våra affärsenheter finns på flera orter, från Malmö i söder till Uppsala i norr. Tillsammans med våra drygt 500 medarbetare omsätter vi årligen över 800 miljoner.
Emil Lundgren är ett lokalt varumärke inom VINCI Energies nätverk i Sverige.

Välkommen till Emil Lundgren AB – vi möjliggör energiomställningen!

Emil Lundgren AB
Knipplekullen 11