Skaffa dig ett försprång, läs våra #nyhetsbrev så är du ständigt uppdaterad om läget på elmarknaden.

Försmak på framtiden // Energikrafttag lönar sig för Norges största bank // 5 goda skäl till varför du bör delta i LOS Energy Day // Nyhetsbrev från LOS Energy

Försmak på framtiden. Höga områdespriser i augusti är en försmak på prisvariationer som den förnybara energiframtiden kommer att ge oss. Områdespriserna i augusti blev lika höga som höga vinterpriser.

Energikrafttag lönar sig för Norges största bank. DNB-koncernen har jobbat aktivt under flera år för att reducera sitt klimatavtryck. Samarbetet med oss garanterar att alla bankens anläggningar globalt nu endast använder garanterat förnybar energi och arbetet med att dra ner förbrukningen ytterligare fortsätter. Har reducerat elförbrukningen med 25 procent.

5 goda skäl till varför du bör delta i LOS Energy Day 27 september i Stockholm

1. Senaste nytt från energimarknaden
  2. Träffa andra energiintresserade
  3. Intressanta föredrag om effekthushållning, hållbarhet och nya smarta energilösningar
  4. Beundra stadens många vattenvägar och öar under en båttur i Stockholms skärgård
  5. Gratis energipåfyllning

Registrera dig

LOS Energy AB är officiellt miljöcertifierade. Vårt miljöarbete planeras, styrs och följs upp genom vårt miljöledningssystem som är certifierat enligt ISO 14001. Läs mer om LOS Energys Miljömål >

Kom och besök LOS Energy på årets vindmässa 11 - 12 oktoberVIND är Sveriges främsta arena för nätverkande, kunskap och inspiration kring vindkraft och förnybar energi.

På förra årets vindmässa fikk vi besök i montern av den svenska Energiministern Ibrahim Baylan. Läs mer