Episerver rekryterar i Västra Sverige

Episerver har rekryterat Christian Palmé som regional försäljningschef och partneransvarig för västra Sverige. Christian kommer närmast från ICA Banken, där han utvecklat och sålt företagstjänster. Christian har också bred erfarenhet från IT-branschen och har arbetat inom såväl teknik som försäljning, bland annat med e-handelslösningar och SaaS-tjänster.

– Det är extra spännande att komma till Episerver just nu, när vårt erbjudande utvecklas starkt och ger oss möjligheter att lösa nya uppgifter åt kunderna. Jag har redan upptäckt att det finns en stor entusiasm både för det stöd vi ger kunderna idag och för vår ”roadmap” som pekar mot framtiden, säger Christian Palmé.

Till kontoret i Göteborg har Episerver även rekryterat Marcus Hoffmann som lösningsarkitekt. Marcus kommer närmast från motsvarande position på Star Republic och har där främst arbetat med större projekt inom e-handel. Han lång erfarenhet av Episervers plattform, tidigare även som projektledare och utvecklare.

För ytterligare information, kontakta: Jenny Westerberg, marknadschef Norden, 070-140 71 40, jenny.westerberg@episerver.com

• christian palmé
  • marcus hoffman