Starten in i arbetslivet via Ung Rosénare på Ernst Rosén

Starten in i arbetslivet via Ung Rosénare på Ernst Rosén

Jennie Ribba har tidigare gjort praktik hos Ernst Rosén som Ung Rosénare. Nu är Jennie tillbaka och tar över som ny kundansvarig för bostäder när Anna-Lena Molin går vidare som Marknadsansvarig.

Ernst Rosén vill ge möjligheten till den yngre generationen som vi kallar Unga Rosénare att komma in i arbetslivet. Det gör vi delvis genom att erbjuda praktikplats till de skolor vi samarbetar med och sommarjobb till ungdomar i Göteborgsområdet och boende i Ernst Rosén hus.

”Vår nästa generation är vår framtid och via Unga Rosénare får de en inblick i arbetslivet. På så sätt tar Ernst Rosén del av de ungas nyfikenhet och kan dela med oss av vår erfarenhet. Vi är glada att Jennie efter sin praktikperiod har valt att arbeta hos Ernst Rosén, vi hälsar henne varmt välkommen”, säger Johan Eriksson, VD

Johan Eriksson, VD, Ernst Rosén AB
M. 0724-55 50 55 johan.eriksson@ernstrosen.se