Fortsatt samarbete mellan ERV och Fritidsresor

Fritidsresor säljer ERVs försäkringar i butik, på webben och via telefon. Sedan 2006 har samarbetet mellan ERV och Fritidsresor pågått och kommer nu alltså fortsätta till åtminstone 2015. Det förlängda avtalet gäller, förutom i Sverige även i de andra nordiska länderna Norge, Danmark och Finland.

– Att fortsätta samarbetet med ERV känns mycket bra. Det ger oss möjligheten att erbjuda våra resenärer prisvärda försäkringar som ger en ökad trygghet under semestern, säger Bassam el Mattar, Fritidsresors Sverigechef.

– Vi ser fram emot att fortsätta jobba tillsammans med Fritidsresor som är en av våra största samarbetspartners. Vi är även glada för att få förnyat förtroende, vilket visar att de är nöjda med oss - och vi självklart med dem, säger PA Foxberg, försäljningsdirektör på ERV.