ESSVE söker 200 testpiloter inför stor lansering

ESSVE går ut i en stor kampanj för att finna 200 testpiloter i Sverige och Norge. De ska testa en helt ny systemlösning för infästningsmarknaden. Testpiloterna kommer att få prova den nya systemlösningen två månader innan lanseringen för att ge feedback och förbättringsförslag. På Nordbygg gör ESSVE den största lanseringen i företagets historia.

ESSVE har arbetat i fyra år för att ta fram en lösning på ett av hantverkarnas största vardagliga problem. Den 20 mars, på Nordbygg, lanseras en systemlösning som kommer att effektivisera hantverkarnas arbete och eliminera en orsak till irritation. Systemlösningen kommer att ge ordning och reda, mindre spill och därmed ett mindre miljöavtryck.

– Vi står inför vår största lansering i företagets historia. Vi förväntar oss att vår nya systemlösning kommer att användas av en stor del av marknaden, varje dag. Våra testpiloter får testa och utvärdera den två månader innan lanseringen. De får ta del av en väl bevarad hemlighet, en systemlösning som fått mycket positiv respons bland våra återförsäljare, säger Mattias Sebell, Brand Manager på ESSVE.

Intresseanmälan för testpiloter

I slutet av november kommer samtliga som har anmält sig att få besvara ett antal frågor i en enkät. I december gör ESSVE urvalet och meddelar de 200 testpiloter som har valts ut. Testperioden inleds i slutet på januari 2012. Under testperioden kommer testpiloterna att lämna feedback och förbättringsförslag vid två tillfällen. ESSVE kommer även att hålla i tävlingar vid tre tillfällen med fina vinster där testpiloterna får delta.

För ytterligare information, vänligen kontakta;
Mattias Sebell, Brand Manager ESSVE, mattias.sebell@essve.se,
+ 46 8 623 61 31, +46 70 623 28 78