”Pirre & Mackan” – äntligen en del av team ESSVE

Nu knyter ESSVE Sverige fler kända ansikten till sin övertygande satsning på produktutveckling. Hantverkarna ”Pirre & Mackan”, Ernst Kirchsteigers charmiga sidekickar, har ingått ett långtgående samarbetsavtal med ESSVE.

– Jag är oerhört stolt att få jobba med ESSVE och har haft förmånen att använda deras produkter i sex TV-produktioner. ESSVE är helt överlägsna när det kommer till infästning av alla slag. Under alla mina år har jag inte blivit besviken en enda gång, utan hittar hela tiden nya produkter som är till stor hjälp i arbetet, säger Per ”Pirre” Starrin.

Att han och kollegan Marcus ”Mackan” Nylén så självklart väljer ESSVE bekräftar att varumärket verkligen är proffsens solklara val!
– Det finns bara ett val inom infästning, fog och lim. ESSVE sopar banan med alla konkurrenter på marknaden. Deras tänk med ESSBOX är ju så briljant att man nästan blir förbannad, säger ”Mackan”.

ESSVEs marknadschef Mattias Sebell berättar att ”Pirre & Mackan” även kommer att utveckla produkter för företagets räkning. – Jag har känt ”Pirre & Mackan” ett par år och sett vilka fantastiska byggprojekt de ror i land. Alltid med våra infästningsprodukter i fokus. Att nu långsiktigt kunna knyta dem till vårt företag och våra produkter känns därför otroligt bra, säger Mattias.

ESSVE har sedan flera år tillbaka ett minst sagt lyckat samarbetsavtal med Snickar- Matte, ett kontrakt som naturligtvis inte påverkas av det nya samarbetet med ”Pirre & Mackan”. – Nej, Snickar-Matte är lika viktig som tidigare. Syftet är att öka synligheten i TV för att ytterligare befästa vår position som marknadsledare inom infästning och skruv, säger Mattias Sebell.

• trallskruv
  • skruv
  • pirre och mackan
  • lim- och fogkoncept
  • essve produktkatalog
  • bygge

Den som satsar på infästning från ESSVE investerar i sin egen och andras säkerhet. Vi vill att känslan av trygghet ska genomsyra hela vår produktlinje. Sedan 1970 har professionella hantverkare valt oss just för våra bevisat säkra infästningar. Vår marknadsposition berättar att vi är bäst i Norden på infästningslösningar till bygg- och verkstadsindustrin. I vårt breda sortiment finns allt från traditionell spik till innovativa lösningar för tunga montage i trä, betong och stål. Besök essve.se för mer information och produktutbud.