Chokladdoppade Jordnötsringar 100g, ett samarbete mellan Candy People och Estrella, 2021.

Candy People och Estrella lanserar produkt ihop: Chokladdoppade Jordnötsringar!

Estrellas klassiska Jordnötssringar har tagit ett dopp i chokladbadet hos Candy People. Den 15 februari lanseras nyheten Chokladdoppade Jordnötssringar! Självklart utan palmolja. Bara sött och salt i len och frasig kombo. Det bästa av två världar tycker vi!

Jajamän, nu lanseras äntligen Chokladdoppade Jordnötssringar! En härlig kombination av sött och salt för alla choklad- och snacksälskare. Lanseringen är ett samarbete mellan Estrella och Candy People. Med Estrellas klassiska Jordnötssringar och Candy People lena, palmoljefria mjölkchoklad förenas det bästa av två smaskiga världar. Nyheten lanseras den 15 februari och kommer i en lagom storlek på 100gram.

Blir alla andra snacks överflödiga nu när denna nyhet kombinerar allt som smakpaletten kan begära? Det återstår att se. Estrella och Candy People har höga förhoppningar för lanseringen. Karin Isaksson, produktchef på Estrella, kommenterar:
Produktproverna har varit ett hett villebråd bland kollegorna – det brukar vara ett gott tecken på en framgångsrik lansering!

• Chokladdoppade Jordnötssringar, 100g
    Rekommenderat pris: ca 19,90kr
  • Utan palmolja – bara magisk smak
  • ATO: Kontakta order@candypeople.com

Fakta: Jordnötsringar från Estrella

Estrellas Jordnötsringar är en produkt som lanserades redan 1977 och ingår under segmentet "other shapes". Dessa är i särklass den största artikeln inom sin kategori. Dessa klassiska jordnötsringar är krispiga snacksringar smaksatta med äkta jordnötssmör och har under flera år varit en storsäljare och favorit hos svenska folket.