Estrella Onion Rings på tillfälligt sommarbesök 2022.

Extrainsatt sommarnyhet: Estrella Onion Rings på tillfälligt sommarbesök

Semestern har knappt börjat innan Estrella överraskar med ytterligare ett sommarsnacks. Nu är det Onion Rings som kommer på sommarbesök i snackshyllan. Den 4 juli lanseras favoriten i butik men ett tips är att hålla utkik redan nu.

Estrella lanserade två tillfälliga sommarsnacks tidigare i somras: hyllade Paprika & Havssalt och Super Stars Ranch & Sourcream - Estrellas egen hyllning till stjärnorna i damlandslaget. Vecka 27 lanseras ett tredje sommasnacks: Onion Rings - crunchiga ringar med robust smak av gul lök.

Den 4 juli lanseras favoriten i butik men ett tips är att hålla utkik redan nu. Riktigt populära återbesökare som Onion Rings dyker ofta snabbt upp i snackshyllorna men har också en tendens att bli objekt för bunkring och ta slut fort.

Smaken då? Detta är krispigt friterade snacksringar med en robust, klassisk och intensiv smak smak av gul lök och salt. Finger food och snacksfavorit som är lätt att sätta på fingrarna och lätt att dela med kompisen (eller behålla för sig själv).

Mer vecka 27: Alla är olika - olika är bra

Samma vecka som Onion Rings lanseras startar även kampanjen ”Alla är olika – olika är bra” på Ica. Initiativet delar ut medel till fotbollsföreningar som aktivt jobbar för jämlikhet och inkludering inom fotbollen. När du köper snacks från Estrella på Ica mellan vecka 27 - 30 är du med och bidrar till det viktiga arbete med inkludering inom fotbollen. Perfekt inför damlandslagets matcher i fotbolls-EM.

• Pressmaterial: jenny.pira@estrella.se
  • LTD Onion Rings 200g
  • Allergimärkning: Innehåller MJÖLK. Kan innehålla spår av JORDNÖTTER och GLUTEN.