Estrella limited edition Food Truck 2019: Onion Rings, Kebab och Italian Pizza.

Tillfälligt besök i vår: Food Truck från Estrella

Det bästa med våren är Food Trucks! Spännande smaker rullar in på gator, torg och i snackshyllan. Vecka 11 lanserar Estrella Onion Rings, Kebab och Pizza! Finns det något godare?

Food Trucks är troligen det godaste vårtecknet. Klassiker på hjul som styr upp smakfesten på torget, i parken och i snackshyllan. Vecka 11 lanserar Estrella tre tillfälliga smaker som verkligen andas street food.

Vi serverar Crispy Onion Rings: en efterlängtad klassiker på återbesök. Det är spröda ringar med robust smak av grillad lök och salt – perfekta att dela med kompisen.

I våran food truck har vi dessutom ett av världens mest älskade gatukrubb: Kebab with garlic and tomato. Det är kryddiga potatischips med smak av saftig kebab, solvarm kvisttomat och färsk vitlök.

På menyn finns även den kanske mest delade klassikern: Italian Pizza. Våran margehrita kommer som släta, krispiga potatischips med smak av färska örter, mild ost och saftig tomatsås. Street food att samlas runt!

Estrella Limited Edition Food Truck lanseras i butik vecka 11.

• Ca pris 19,90kr/st
  • Crispy Onion Rings 170g