Finräfflade potatischips Sriracha Mayo och Linschips BBQ, två sommarsnacks från Estrella 2021

Ytterligare två sommarsnacks från Estrella: här är hela sommarbatteriet 2021

Temperaturerna har äntligen börjat stiga och nu är Estrella redo att presentera hela batteriet av sommarsnacks 2021. Utöver de tidigare presenterade Matchsnacks Sourcream & Chili och Halloumi med en gnutta chili kommer vecka 26 även finräfflade potatischips i smaken Sriracha Mayo och Linschips BBQ!

Det vankas ännu en hemester-sommar, men vem behöver dyra flygbiljetter till exotiska destinationer när sommaren finns i chipshyllan? Sommarchipsen Halloumi med en gnutta chili och Matchsnacks lanserades på Axfood tidigare i våras. Nu tar de två sommarsnacksen plats i resten av Sveriges chipshyllor – och dessutom i gott sällskap av ytterligare två sommarsnacks som lanseras vecka 26!

Sriracha Mayo på finräfflade potatischips tar oss till hetare breddgrader för nya kulinariska äventyr. Chipskryddan är fyllig, saftig och het! Perfekt på krispiga sommarchips från Estrella.

Även i år bjuder Estrellas Linschips in till sommarens stora grillfest med smaker av mustig, rökig BBQ. Linschips BBQ kryddas med smaker av grillad paprika, lök och tomat. En smakrik och lite lättare sommar med mindre fett och mer protein.

Skippa smaklöst flygplanskäk och 200kronorsfrallor - nu finns sommarsemestern i chipshyllan. Gilla att dela hemestern med Estrella!

Fakta:

• Potatischips Sriracha Mayo 250g
    Lanseras vecka 26
    Rekommenderat pris DVH: ca 21kr
  • Linschips BBQ 100g
    Lanseras vecka 26
    Rekommenderat pris ca 19kr
  • Halloumi med en gnutta chili 175g, 250g
    Lanseras: i alla butiker vecka 20
    Rekommenderat pris DVH: ca 21kr
    Rekommenderat pris SVH: ca 26kr
  • Matchsnacks 120g