Estrella Sommarsnacks 2020: potatischipset Creamy Onion lanaseras 11 maj, v 20.

​Äntligen! Årets första Sommarsnacks: grovräfflade Creamy Onion

Dags att putsa flip-flopsen, frisera parasollet och polera badbollen… Eller så öppnar man bara en påse av Årets Sommarsnacks: potatischipset Creamy Onion! Ett gott sällskap en varm dag på stranden eller regnig kväll i soffan.

Nu suktar vi efter ljusglimtar, som sommarsol och goda nyheter. Den 11 maj lanseras det grovräfflade potatischipset Creamy Onion, ett av årets krispiga sommarsnacks på tillfälligt besök.

Chipsgurun säger: Glass i all ära men det ultimata strandsnackset är faktiskt chips! På våra grovräfflade Creamy Onion möts krämiga toner av grillad lök och en framträdande, upplyftande sälta. Det är sommarsnacks för både soliga dagar på stranden och regniga dagar i soffan. Somriga vibbar för alla väder – smart va?

Men vänta… Årets första sommarsnacks?

Ja, du läste rätt. Senare i sommar presenteras ytterligare ett sommarsnacks! Nästa sommarsnack presenteras i juni och spås bli en riktig sommarfavorit. Finns det något godare?

• Potatischips Creamy Onion, 175g & 250g
  • Lanseras vecka 20, 11 maj 202
  • Rekommenderat pris: ca 21 kr
  • Nästa sommarsnacks: presenteras i juni
  • Innehåll: Vegansk ingrediensförteckning.
    Allergimärkning: "Kan innehålla spår av mjölk". Mer produktinformation finns här: https://www.estrella.se/produkt/chips/