214 vaccinationer gav 58 850 kronor till Musikhjälpen

Tillsammans med våra kunder och medarbetare har Evidensia Djursjukvård samlat in 58 850 kronor till årets upplaga av Musikhjälpen. Klimtatet berör oss alla, inte minst djuren. Tack vare Musikhjälpen har dessa frågor fått värdefullt fokus.

Evidensia Djursjukvård startade en insamling genom vaccinationer, där intäkterna oavkortat gick till att stödja förebyggande arbete för att ingen ska behöva fly undan klimatet.

214 vaccinationer genomfördes, vilket alltså gav 58 850 kr!

Insamlingen gick till så att vi hade drop in-mottagning på utvalda datum för hundar och katter som behövde vaccineras. Detta skedde på Evidensias djursjukhus och djurkliniker i Linköping, Växjö, Malmö, Helsingborg, Ystad, Trelleborg, Kristianstad, Höllviken och Åhus. Alla pengar som betalades för vaccinationerna gick direkt till Musikhjälpen.

Stort tack till alla de djurägare som valde att vaccinera sina djur vid de här tillfällena, tillsammans med personalen gjorde ni en insats för behövande!