Stort intresse för kundklubb om djurhälsa

Vilken rivstart det blev för vår kundklubb! På sex veckor har Evidensia Djursjukvårds kundklubb Evidensiaplus fått 10 000 medlemmar.

-  Det är verkligen över förväntan och vi är så glada över den positiva respons vi fått på vår kundklubbslansering. Ett mål med kundklubben är att vi vill dela med oss av vår kunskap om djurhälsa, och det här visar att det är efterfrågat. Med våra samarbetspartners vi kan vi dessutom ge fina erbjudande till våra medlemmar, säger Eva Quist, kundklubbsansvarig på Evidensia Djursjukvård.

Kundklubben är gemensam för alla 60 Evidensia-enheter i Sverige och det är kostnadsfritt att gå med. Alla medlemmar får bonus på köp och vissa behandlingar på samtliga Evidensias djurkliniker, djursjukhus, hästkliniker och hästsjukhus. Dessutom kommer matnyttiga nyhetsbrev och erbjudanden, som kunder alltså får tillgång till även när de inte besöker oss utan smidigt till sin mejl.

Evidensiaplus lanserades den 28 augusti och är ännu ett steg på vägen för att öka kundnyttan inom Evidensia.

Läs mer på: www.evidensia.se/om-evidensia/evidensiaplus

För mer information, bilder och förmedling av kontakter:

Eva Quist, kundklubbsansvarig, Evidensia Djursjukvård, 076 - 504 58 69, eva.quist@evidensia.se

Maria Hofling, press- och informationsansvarig, Evidensia Djursjukvård, 0702 - 45 49 43, maria.hofling@evidensia.se