Extend lanserar Twilight – det bästa av två världar

Nya möjligheter som var dolda i skuggan har kommit fram. Vi ser klarare och har funnit nya lösningar. I vår nya release kan kunden samla kontrollen över ekonomi- och orderhanteringen i en enda lösning. När två världar möts uppstår magi – därför fick vår nya release namnet Twilight.

Matcha dina leverantörsfakturor

Vårt samarbete med Fortnox utvecklas ständigt efter våra kunders behov. I den nya releasen matchas automatiskt inköp i Extend med leverantörsfakturor i Fortnox, vilket skapar en smidig och enkel uppföljning. I båda systemen får kunden snabbt en bra överblick över vilka inköp och leverantörsfakturor som har blivit matchade.

- Att kunna utveckla och förfina vårt erbjudande till våra gemensamma kunder ännu mer känns otroligt bra, säger Mathias Bredin, försäljningschef Extend. Genom att lyssna in kundernas behov kan vi gemensamt utveckla nya efterfrågade funktioner och skapa ett integrerat ekosystem som skapar extremt stor affärsnytta för våra kunder.

Automatiserad fakturadistribution

I Extends fakturamodul finns det nu stöd för tjänster som erbjuds av Fortnox finans. Som exempel kan Fortnox finans populära tjänst fakturaservice användas genom en enkel inställning i Extend. Fakturadistributionen blir då helt automatiserad från att fakturaunderlag skapas i Extend tills att fakturan är registrerad och bokförd i Fortnox.

Exempel på andra spännande nyheter

Ny version av webbshop

En ökad efterfrågan på webbshopar där man vill kunna erbjuda sina kunder en portal där de kan registrera ordrar, se priser och villkor, hantera fakturor och ha koll på orderstatus har lett till att Extend utvecklat och förfinat sitt webbshopserbjudande. Ett urval av de nya funktionerna:

• Få en notifikation när en vara kommer i lager.
  • Helt ny sökning via egenskaper på produkten tex färg, material eller tillverkare. Detta administreras i Extend backend.
  • Giftshop, funktionalitet för att hantera engångsköp via en extremt förenklad webbshop. Kunden/användaren loggar in, väljer en produkt och trycker ok. Alla uppgifter om leveransadress och traditionella kassafrågor skippas. Detta är perfekt för de som vill dela ut promotions, ge gåvor eller på annat sätt hantera engångsköp.

Twilight-releasen släpps den 6 mars.

För mer information kontakta:

Mathias Bredin, Extend, tel 073-518 70 62, mathias.bredin@extend.se