Mind Sthlm flyttar in på Livspusslet.se

Mind Sthlm flyttar in på Livspusslet.se

Mind Sthlm erbjuder en rad kvalificerade psykologtjänster via sin mottagning eller videouppkoppling. För att nå ännu bredare med sitt erbjudande har man nu flyttat in på Livspusslet.se.

Med kuratorer, legitimerade psykologer och psykoterapeuter som behärskar en rad olika metoder för att behandla psykisk ohälsa finns Mind Sthlm alltid nära till hands för de som behöver hjälp. Genom att flytta in på livspusslet.se kan man nu nå en delvis ny kundgrupp.

- Vi finns tillgängliga för råd, stöd och erbjuder verktyg när någon upplever att livet är svårt, förvirrande eller när man helt enkelt känner sig orolig för något. Livspusslet.se är en perfekt plats för oss att finnas eftersom man aldrig kan veta när i livets olika skeden man behöver den här typen av hjälp. Vi vill helt enkelt finnas där våra kunder finns, säger Camilla Linde, leg psykoterapeut på Mind Sthlm.

Mind Sthlm har som grundtanke att erbjuda snabb hjälp och kontakt närhelst det behövs. Bred kompetens inom personalen gör att man erbjuder mer och flera alternativ än de flesta psykologiska mottagningar.

För Familjens Jurist, som står bakom tjänsten Livspusslet.se, är Mind Sthlm ett mer än välkommet tillskott till tjänsten.

- Hela tanken med Livspusslet.se är att erbjuda professionell hjälp i alla delar av livet, och Mind Sthlm är typexemplet på en tjänst som verkligen behövs, men som man kanske inte alltid tänker på eller vet hur man hittar. Vi möter många personer som är i konflikt med en partner eller om barnen och där kan Mind fylla en viktig funktion att hjälpa dem i en svår situation och förebygga att man hamnar i tvist. Vi är därför väldigt glada att se Mind Sthlm flytta in på tjänsten, säger Victoria Thore, VD på Familjens Jurist.

Mind Sthlm:s butik på Livspusslet.se går att besöka här: https://www.livspusslet.se/partner/mind-sthlm/