Vi söker lämplig Verksamhetsansvarig med behandlingsarbete 40/60

Vi söker lämplig verksamhetsansvarig med psykoterapeutisk behandlingsarbete fördelning 40/60 med din ansökan oss tillhanda senast 20170126. Tillträde tidigast 20170301 på vår nya psykoterapimottagning i Malmö med adress Djäknegatan 2. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbetsledning, verksamhetsansvar och budgetansvar. Du har till uppgift att sköta kontakten med våra filialer i Helsingborg, Göteborg, Halmstad och Kalmar samt successivt utveckla nya filialer i landet. Vi behöver din hjälp med att ha kunskap om och se till att vi följer de lagar som styr vår verksamhet. Vi behöver din hjälp med att ha en välfungerande logistik mellan olka parter inom företaget och samarbetspartners utanför företaget. Vårt företag har i dagsläget ett flertal samarbetspartners med olika samarbetsavtal som kräver dialog och kontinuerlig uppföljning. Viss administration kring personal och ekonomi ligger i tjänstebeskrivningen. Vi tänker oss att du kan arbeta med psykoterapeutisk behandling till ca 40 % i din heltidstjänst som verksamhetsansvarig. Välkommen med din ansökan som du skickar till Johan Hagström, VD/ägare till Familjeterapeuterna Syd AB; Själbdgatan 4b, våning 4; 211 35 Malmö. Märk kuvertet Verksamhetsansvarig.

Verksamhetsansvarig med behandlingsarbete 60/40