Hälsomässan i Vetlanda

Vi står på Hälsomässan i Vetlanda 12 september kl 10.00-15.00. I gallerian på Njudungs gymnasieskola kan ni prata med oss om Familjerådgivning och metoder för bättre hälsa i relationer som vi erbjuder våra besökare.

Vi har ett paketerbjudande med tre terapitimmar samlade till en dag för de individer, par eller familjer som har längre resväg. Det finns även ett övernattningspaket för par som vill göra en weekend tillsammans.

Vi erbjuder familjerådgivning, parterapi och psykoterapi för individ. Vi arbetar efter beprövade och evidensbaserade metoder såsom psykodynamisk och systemisk terapi, KBT/IPT/ACT och EFT. Om Du/Ni behöver remiss för behandling så är vi ackrediterade av Region Skåne inom ramen för Vårdval Psykoterapi i Hälsoval Skåne. Din läkare på den vårdenhet där Du är listad fattar beslut om Du är lämpad för den behandling som erbjuds inom Vårdval Psykoterapi och som i så fall skriver remiss. Sjukvårdstaxa 160:-/besök. Högkostnadskort och frikort gäller. Din vårdcentral förlorar inte vårdpeng om Du hänvisas till oss. Vi tar emot både privata kunder och kunder med remiss.

Själbodgatan 4B, vån 3; 211 35 Malmö

Välkommen.

För mer info se vår hemsida www.familjeterapeuterna.com eller

kontakta Johan Hagström, johanhagstrom@familjeterapeuterna.com